En liten kryptisk USA-uppdatering

Holla!
Jag har varit i USA i en manad och borjar jobba imorgon, 
i ett kontor i Acton circa 50 minuter fran Boston (depending on traffic).
Kanns som jag borjar lara kanna USAs olika sidor lite mer,
alltsa verkligheten och inte bara turist-sidan.
Och jag kan redan konstatera att USA ar valdigt, valdigt speciellt.
och inte pa nagot satt likt Sverige.
Inte ett dugg likt Sverige, inte en millimeter. USA ar helt, heeeelt annorlunda.
 
Jag saknar vissa saker otroligt.
Men jag ar generellt glad.
 
Min engelska ar kass men den blir nog battre snart.
Jag har gatt upp i vikt av naturliga skal men det ar okej.
Hoppas jag kan uppdatera mer i framtiden,
och hoppas att nagan ar iallafall lite nyfiken
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jonnie

jag är nyfiken, berätta mer om kontrasterna!

2013-07-07 @ 17:44:54
Postat av: maria

jag vill också veta allt som sker :) hoppas du har det fab!

2013-07-08 @ 14:10:07
URL: http://rodljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0