Nu kommer alla fotona på en och samma gång

Här är några foton från mina tre första veckor som knegare i Acton, Massachusetts
boende hemma hos min farfar och hans fru Karen i ett bedårande hus i Littleton.
Utan inbördes ordning.
 
 
 
American pool party, födelsedagsfest för min faster Vanessas fiancés bror. Det var jättekul.
 
Min andra faster Jill, som bor hemma hos min farmor Gail
(min farmor och farfar är separerade sedan cirka 40 år tillbaka).
Samt min farmors tre mopsar Gracie, Beyonce och Janet (Jackson).
 
 
 
 
 
Min farfars hus ligger precis intill en sjö och de har en egen privat badplats och brygga.
Ibland blir vi unnade en magnifik solnedgång liksom denna.
Även de kvällar solnedgången inte är lika magnifik så brukar jag gå ner och sätta mig på bryggan,
insupa nuet och naturens skönhet, få ro och meditera. Jag övar också på att stå på ett ben.
Jag har aldrig kunnat balansera på ett ben tidigare (dålig balans), men jag börjar lära mig.
Finner lugnet och harmonin på denna brygga.
 
 
 
 
Datorn jag använder på kontoret. Working 9 to 5 varje vardag med att redigera och klippa ihop små korta filmer
med säljande information om olika bilmodeller. Det är lärorikt och väldigt mysigt.
Nu kan jag hantera och navigera mig på en macdator, jag kan redigera i Final Cut Pro
samt jag har lärt mig en massa information om 12 olika bilmodeller.
 
 
 
 
Mitt underbara kontor. Älskar den lilla blåa mini-Mini Coopern som står på skrivbordet.
 
Farfar, Karen och hunden Polly i köket i huset.
 
 
 
Utsikten från mitt sovrumsfönster. Jag är väldigt glad över den.
 
 
Huset, taget från bryggan.
 
 
Resultatet av en shoppingrunda med farmor Gail. Detta är nog minde än en tiondel av allt jag köpt här.
Älskar att shoppa i USA.
 
Min unga, snälla, roliga och galna faster Vanessa lät mig hänga med på en Kayaktur på en sjö
i ett naturreservat. Det var strängt förbjudet att bada i sjön. Det struntade jag i. Livin' on the edge.
 
Vanessa, jag och Vanessas väninna Nina posar otroligt elegant i sjön.
Jag nyper i mitt nyvunna magfett. Var undernärd innan jag kom till USA.
Jag är inte undernärd längre, due to amerikansk föda.
 
Vanessa och jag på poolpartyt! Lite onyktert men glatt.
 
Kayaking jag i den fina sjön! Wooppwoo.



Det var allt för den här gången. Hoppas jag lyckats ingiva någon form av tillfredsställelse,
för er som varit nyfikna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0