Jag har mycket att göra nu.

Det råder visst missnöje av att jag aldrig hör av mig, aldrig har tid.
Därför vill jag klargöra något.
Den senaste månaden har jag varit så upptagen och uppslukad
av skolarbete inför examen. Hur upptagen? Såhär upptagen.
 
- Jag har inte träffat vänner, festat eller haft någon som helst fritid
 
- Jag är i skolan varje veckodag, hela dagarna och kvällarna.
 
- Mina "skinny jeans" är numera för stora för att jag knappt hunnit äta
 
- Jag har inte hunnit varit utomhus
 
- När jag kommer hem från skolan vid 21-22 varje dag
så har jag en proppfylld lägenhet att flyttpacka och städa.
 
- Och när jag inte är i skolan eller flyttpackar, så letar jag efter och ansöker om jobb.
 
Resten av tiden måste jag faktiskt sova.
Det är därför jag är dålig på att höra av mig just nu, eller ens svara i telefon.
Sorry.
 
Kramizar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0