Francais avec Fabien

Till de som undrar vad jag egentligen sysslar med under min utbildning:
Jag tar kandidatexamen från journalistik och medieproduktionsprogrammet snart,
och glider mot att vilja jobba med produktion av rörlig bild.
 
 
Här är resultatet av en liten övningsuppgift i kamerahantering
som jag och två andra i klassen gjorde i veckan.
 
 
 
 
 
Observera att det var en övningsuppgift.
Därav tog vi oss friheten att inkludera "ungdomlig" humor under redigeringen,
samt användning av icke-fri musik. So sue us.
Men hyfsat trevlig panorering jag fick till på bilen eh?
 
 
Fritt fram att anlita mig, go ahead produktionsbolag eller valfri tidning med webb-Tv.
(dock inga danska fiske-magasin). Men annars, passa på och ta chansen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback