Minja gror, Melissa gror, alla gror

 
Min brorsdotter Minja har vuxit markant sen senast och lärt sig le och visa missnöje på ett konkret vis.
Hon har oändlig potential.
Det påstås även att hon lärt sig identifiera sina egna fötter, men jag är skeptisk.
Jag är snart 22 och har ofta problem på att skilja på vilka fötter som är mina,
och vilka fötter som är andras.
Har dock sett tydliga tendenser att fötterna ofta har tillhörande kroppar.
Kan vara nåt på spåret.
 
 
 
Ibland beställer min mamma kläder på internet som hon sedan inte gillar i det verkliga livet.
Då får jag dom. Denna förtjusande klänning är ett sådant exemplar.
Tack mamma! Du borde handla mer kläder på internet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefis

ah vad fin gullegullegullnyyyyp! vill lagga upp bilder men finns ju inget minneskortintryck i dessa thaidatorerna!!! pussarochkramar

2013-03-27 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0