Minnenas Måndag

Jag och underbara Janina.
Det var bland de bästa av tider, precis i begynnelsen av gymnasiets slut.
Det enda problemet var ovissheten om kommande slutbetyg.
Men det löste sig det med!
 
 
Jag och Pontus solar i eftermiddags-berusningen på Midsommarafton,
precis efter gymnasiets slut. Även det var en väldigt lycklig tid i mitt liv,
som jag minns den, bekymmersfri och allmänt fri.
Mitt största problem då var att jag inte visste om jag skulle komma in på utbildningen.
Men det löste sig det med.
 
Samma sommar åkte jag på "lyxkryssning" i medelhavet. Helt oredigerad bild.
Det var en perfekt sommar, förrutom att jag fick kicken från jobbet.
Men det löste sig ju det med.
 
 
 
 
 
Summa sumarum:
Det löser sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Slutar aldrig bli förbluffad över hur vacker du är.

Svar: Tack så hemskt mycket.
Melissa

2013-03-15 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0