Regissör - Melissa Linde Svantesson

Jag ber ödmjukt om ursäkt för dåligt uppdaterande de senaste dagarna,
men det finns rimliga skäl.
Jag har nämligen sysslat med extremt intensivt regisserande av film från gryning till midnatt.
En film som jag och några i teamet själva skrivit manus till.

Teaser: Filmen kommer att bjuda på musikalartist i rullstol, domare i badkar,
en tränare med hundgodis och magiska portaler.
Och så givetvis lite gammalt hederligt, svettigt våld.
Premiär 5 Juni i största salen i Biostaden i Kalmar.
 
Har inte hunnit kolla på materialet än, men sista inspelningsdagen är imorgon
och än så länge känns det väldigt bra.
 
Jag kan inte bestämma mig för ifall jag är mest utmattad eller lycklig.
Det är en oslagbar känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0