Julklappstips!

Detta är bra grejer som ni kan ge till era föräldrar, syskon, partners, katter (partnerns katt?)
och till era kamrater. Och till era friends with benefits såklart, om de är bra i sängen.
Och till MIG!!!!!!
 

"Support your local feminist"
 

"Think outside the cocks"
Den finns att beställa här för cirka 160 kronor:
Länk till fetaste tröjan

Beställ en till dig själv också när du ändå är igång. Den är kär i dig.


 
 
 
Drar till Stockholm imorgon och är borta några dagar så då blir det nog inget svammel här.
Puss puss på era små söta munnar
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pandy

Du är helt fruktansvärt fantastiskt bra och klok!!
Hur hittar jag dig på instagram?
Melissaklokhetercrejvings!

Svar: Tack så hemskt mycket! MelissaColors heter jag där, följer du mig så följer jag dig
Melissa

2013-11-29 @ 01:55:01
URL: http://pandy.webblogg.se
Postat av: Isabell

Vilken härlig och givande blogg! så mycket kloka texter och inspiration, u go girl!

Svar: Tusen tack <3
Melissa

2013-11-30 @ 19:00:56
URL: http://isabellforpresident.blogg.se
Postat av: fanny

omg MÅSTE HA TRÖJAN!!
börjar följa dig på instagram :D heter slackerbitch89

2013-12-13 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0