Jättemånga gamla bilder på mig för det är ju typ, kul

 Jag har haft så många olika looks going on hittills,
Alla dokumenterade från 13 års ålder (digitalkameran föddes då).
Här är några glimtar från min stil-resa. Både highlights och djupa dalar.
Okronologisk ordning.
 
 
 
 
Här var jag 13.
 
På bilden ovan var Hanna och jag blott 14!!!!!!!!!!! Jag ser ut som typ 20?
Puberteten kom och gick som ett bombnedslag på mig.
Pang och bom så hade jag en vuxen kvinnas kropp med en 14-årings hjärna.
 
 
 
Här var jag bara 15
 
 
 
 
 
Ah just det, min kompis Ellen hade en digitalkamera när vi var 11, så.
Såhär såg jag ut när jag var 11, för 11 år sedan. Och grejen är...
Just nu ser jag väldigt mycket ut som jag gjorde då.
Livet.
 
 

Kommentarer
Postat av: josef

söta tjejer jissessszz!!

2013-10-09 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0