hej vad gör ni jag gör allt möjligt

Tja bloggen.
Har inte varit arg på något specifikt på sistone, bara lite.
Exempelvis tänkte jag kanske vara Gloria Steinem på Halloween,
men sen kom jag på att typ ingen vet vem hon är. Det gjorde mig lite arg.
 
Lou Reed är död. Dejtade en kille en gång som ÄLSKADE "Walk on the wild side".
Han var taskig mot mig så jag antar att det är lika bra att det blev som det blev.
Dessutom var Lou Reed taskig mot Valerie Solanas, feministguden bakom SCUM-manifestet.
Nu är båda döda. Cirkeln är sluten. En dag kommer jag att joina dem. Philip också.
Ni också, bara så ni vet. Trist, men tur att Spotify finns i alla fall.
 
Det har varit storm, som ni säkert hört talas om. Tycker synd om alla hemlösa,
som inte har Facebook eller Twitter att skriva om stormen på.
Hoppas de kunde hitta Wifi nånstans.
 
Pluggar ju till en Masters-examen nu, hehe. Rätt mycket plugg.
Inte som i åttan dock. Kommer aldrig plugga så mycket som jag gjorde i åttan.
Var visserligen oskuld då, så antar att jag hade en annan syn på livet.
 
 
Förresten, om någon vill köpa en julklapp till mig så vill jag gärna ha den här:
 
 
 
 

Om ni inte tycker den är sexig nog så går den här baddräkten också bra:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hans

Hej Melissa! Fantastiskt fin blogg du har och sättet som du skriver på är väldigt fint. Vettiga åsikter som är ärliga och raka samt tydliga. Dessutom så är du väldigt vacker och har skön stil. Önskar dig en fortsatt strålande fin dag :)

Svar: Tack så hemskt mycket, det gör mig jätteglad att du tycker så. Verkligen ASGLAD!!! Hoppas din dag och vecka också är strålande
Melissa

2013-10-30 @ 08:15:08
Postat av: Josefine

Du är rolig! Absolut! Och jag vill också haa! Var köper vi dem? :D

2013-11-09 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0