Knytnäve

 
Har ett nytt favoritfilter, så syns inte mina yttersta imperfektioner.
 
 
Bildtexten när jag la upp denna på Instagram var
"Min knytnäve är liten men hård som en patetisk penis, fast mer effektiv"
och en kille svarade "men man kan inte hjälpa om man har en liten penis :P"
 
Jag vet att han bara skojade till det, men det är faktiskt intressant.
Hur sexuella normer tar för givet att små penisar är sämre,
precis som att samhällsenhetliga normer tar för givet att kvinnor är sämre.
Vissa har små penisar, vissa små vaginor, vissa har stora vaginor.
Fantastiskt hur en så oviktig sak kan spegla så många fördomar.
 
 
Nu ska jag göra skolarbete HAHAHHAHAHAHH HAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAA
ge mig mat och vin och red hot chili peppers på en brygga i solen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0