Korridorsfest i Lund <3

Så jag bor i en korridor på fjärde våningen med kalasfina människor.
Igår hade vi Tour des Chambres - Vi vandrade från rum till rum
och blev bjudna på alkohol av personen som bor där.
Det gick såhär:
1. Öl
2. Vin
3. Vodkadrink
4. Whiskydrink
5. Romdrink? Tror jag
6. Öl
7. Tequila-shots
8. Champagne (kanske ???)
9. Bål
10. Pina Colada? Minns ej
11. Alla blev svinigt fulla, vissa däckade, andra spydde (jag gjorde båda, som en gammal katt).
Vi som lyckades ta oss samman gick ner till klubben i källaren och dansade.
Efterfesten i korridoren nedanför varade till 06.30 imorse
och de hade fullt DJ-set och discobelysning samt rökmaskin.
Jag lade mig dock så tidigt som halv fem.
 
Det var fett. De dåliga nyheterna är att jag har städvecka och nu måste städa efter kalaset.
Riktigt svinigt, men livet är inte en dans på trosor.
 
I mitt rum blev det Tequila-shots. Kass bild men det var så mysigt.
 
 

Haha, när jag och Sara (blondinen på bilden ovan)ditchade klubben pga. KASS house-techno
så sa Sara till en söt kille i trappan:
"Kom upp och drick drinkar med oss istället! Musiken där nere är så himla dålig"
och han ba
"Det är jag som är DJ så nej..." 
Hon fick skämmas men sen gick vi upp och lyssnade på Abba och Queen.
Det var fint. House och techno är så trist.  
 
 
 
 Nu ska jag städa :C
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0