Tråkigt inlägg om mina klädvanor om nån bryr sig

 
Så fort jag inte klär mig i tradiga jeans och en t-shirt så känner jag mig uppklädd och assnygg.
För jag klär mig nästan alltid i tradiga jeans och en t-shirt.
Idag har jag på mig det på bilden ovan. Gick runt och kände mig som en modebloggare.
Drog till och med på mig ett halsband. Jag vet, det är helt vanliga lagom tråkiga kläder.
När jag kollar runt så har de flesta i Lund en "avancerad" klädstil (inte jeans och t-shirt).
 
Att klä på mig är det sista jag gör innan jag går hemifrån på morgonen,
och då bara rycker jag något ur min oändliga garderob.
Tror jag äger runt 300 plagg exkl. underkläder, 
varav en stor del jag använt en gång eller mindre.
Så jag HAR sjukt mycket kläder, men jag orkar inte bry mig varje dag.
Ibland är det jobbigt att känna sig fin. Fin-känslan kan vara så spänd och typ, syntetisk.
En blir besatt och vill spegla sig hela tiden istället för att lyssna ordentligt och bete sig.
Är dock för det mesta oroväckande medveten om hur jag ser ut, vilket suger :C
Till vardags pallar jag dock inte med avancerade kläder. Jeans och t-shirt is the shit.
 
Men när jag ska på partaj, då jävlar är jag Rebecca Simonsson på steroider.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0