Jag gillar Malmö mer än Göteborg

Jag blev så himla glad när jag såg stortorget i Malmö idag,
De hade pyntat träden helt sagolikt.

Jag förstår inte hur Hässleholms utbud av allt någonsin har kunnat
tillfredsställa mig. Jag gillar inte Kristianstad heller.
Malmö är perfekt för mig. Alla affärer, butiker, caféer och matställen.
Önskar bara det inte var så mycket folk överallt,
men då hade det inte funnits några affärer heller.



söt glad/trött hanna på tåget mot malmö








elvis på buttericks.






fin mus hanna.







Musikhjälpen var igång och spelade den bästa musiken P3 NÅGONSIN spelat,
kan bero på att det bara spelar önskelåtar nu.
Kitty var trött och låg i en soffa, fan vad snygg hon är.

Jag blev filmad när jag fotade. Är numera TVkändis.





Senare såg vi även Motoboy och Tityo i glashuset.
Köpte inga bra julklappar, bara dåliga. 
det gick åt mycket pengar, men det var billigare än SPA och lika avstressande.




fy fan vad det ska bli skönt med jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0