sista bloggen detta året antar jag.

 


Nyår 2007 - 2008 spenderade jag med 28 graders värme och en alkoholfri champagne i Florida.
Det var underbart.















Denna afton kommer att bli den första nyårsafton som jag firar utan min familj.
Jag känner mig stor, snart 18. Och det är jag också.





Ta det inte lugnt med raketerna, men var jävligt försiktiga!

hoppas 2009 blir ett kärleksfullt år med mycket kramar och ingen våld.
hoppas 2009 blir ett berikande år med mycket minnen och lite misstag.
hoppas 2009 blir ett lärorikt år med mycket nya upplevelser
och bättre lektioner i skolan.
hoppas 2009 blir ett varmt år med mycket pengar och ingen död.


kram kram, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0