I'm at the office, not doin vad George sa att jag skulle

hej hej idag ar det forsta dagen at the office,
vilket ar en del av en byggnad named Strawberry Hill. Typ 7 pers jobbar for farfar och jag lar kanna dom.
Idag har jag och en dude named George skrivit logg fran materialet fran bilshowen i lordags.
Jag ar sa kass pa detta och min engelska suger. Men det ar anda roligt!

En valdigt nice lady named Theresia visade mig vad man gor med checkarna som kommer via posten. Idag var det checkar pa 29.000 dollar (!!!!!!!) som jag fick hjalpa till att skriva in i nan slags datorbas. Snappade inte upp nagra detaljar och fattade typ ingenting, det var mest de 29.000 dollarna (!!!!!!) som fick min uppmarksamhet. money's awesome.

sedan har jag druckit tva koppar te och ar nu bajsnodig.
vet inte var dasset ligger pa detta stalle men det ar sakert har nanstans.

nu ska jag pa bajs-upptaktsfard
tah - tah

Kommentarer
Postat av: Anonym

PENGAR PENGAR PENGAR!!! OCH THE OFFICE! <3 (serien)

2009-01-15 @ 21:37:15
Postat av: pontus

det var från mig :)

2009-01-15 @ 21:37:32
URL: http://pontusauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0