Ny idol: Nanna Johansson





Det är så jävla klockrent. Överallt i hela grundskolan är kukar nerklottrade.
På bänkar, asfalt, betongväggar, suddigummi, whiteboard-tavlor...
Överallt dessa erigerade kukar. Ibland sprutar dom, ibland har dom håriga pungar.
Killarnas kön och målbrottsröster tar så jävla mycket plats i grundskolan. 
Redan i sjuan var jag en arg feminist som gick emot normen om att vara tyst, söt.
Sade ifrån så det stod härliga till. Eller inte stod, tvärtom.
Killarnas kön kröp upp i magen på dom.
Av förvirring.



Nanna Johansson är min nya idol. Det är hon som har gjort serien ovan.
Hon och Nour är mina idoler. Helt underbara.




på tal om Nour,
hur fan kunde det bli en sån stor grej över att hon drog ner brallorna i den där fontänen mitt i stockholm? Hon visade ju inte ens sin fiffi. Hon visade bara sitt könshår.
Det hade varit en annan grej om hon lagt sig ner och särat på benen så man verkligen kunde SE fiffi. Men det kunde man inte.

Dock har jag sett killars pung åtskildiga gånger på diverse fester och festivaler
och konturen av en suggig penis inanför kalsonger.
Ingen big deal. Bokstavligt talat. INGEN STOR grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0