nonsens

på väg till stationen slog kyrk-klockan tolv
dingdong dingdong osv.
är det samvetet som ringer in?
vilket samvete? jag har inte gjort nåt. allt är ju så bra
alldeles förträffligt, precis som det ska

Största problemet var att jag saknade växel till biljettautomaten
och lite skit under naglarna men det syntes ändå knappt under dessa röda och gröna
så det räknas inte som problem. 
så det största problem just då
löste sig med hjälp av utbudet tuggummi på pressbyrån och växel på en hundralapp.

Så, with that in mind
är jag glad är jag arg är jag hungrig är jag trött kanske förälskad eller likgiltig?
och en sak till
VARFÖR ringer du inte när du säger att du ska
varför svarar du inte när jag ringer för att du sagt att jag ska
varför ringer du inte
varför svarar du inte
svarar du inte
svarar du inte
ringer jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0