så, ja

Allt vi kan göra, påverka och förändra är gränslöst fascinerande
Möjligheterna är verkligen skrämmande många
Alla kan lämna intryck och avtryck i allas öden och om du
SÄGER DET DU VILL
har du allt att förlora eller allt att vinna
men om du
INTE SÄGER DET DU VILL
så kan du inte vinna någonting någonsin.
Du låser dina möjligheter, hur kan någon göra så mot sig själv?
Hur kan man leva med att eventuellt gå miste om någonting
för att man är för rädd, för försiktig, för eftertänksam
för att få det sagt, nej
UT MED SPRÅKET ISTÄLLET för fan.
(detta är inte riktat till någon, bara allmänt tips från idiot-coachen)
för jag har lärt mig av erfarenhet att det är bättre att ångra något jag gjort
än något jag aldrig gjorde.

Capisc?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0