En pricklista med caps lock över saker jag måste göra

  • PLANERA KLART STUDENTEN
  • KÖPA NY KAMERA
  • MÅLA TAVLOR TILL FOLK JAG LOVAT
  • GÖRA KLART 7 VIKTIGA SKOLARBETEN
  • RINGA SJUKGYMNASTEN
  • KÖPA MINA LIVS FÖRSTA SKOR MED KLACK (måste öva till balen)
  • KÖPA FINA UNDERKLÄDER FÖR JAG VILL!!!
  • PROVA BALKLÄNNING
  • TAPPA LITE BABYFETT
  • SKAFFA VIN TILL HELGEN


    DENNA LÅT ÄR SÅ BRA GAAAHHHHHHERRRJHH


förresten, vilka vänner ska jag egentligen bjuda till min studentfest?
har ca 40 släktingar och sånt färdiga, men vänner? De flesta av mina är lika gamla
(och tar därför studenten samma dag)
och alla äldre polare har närme bekanta 91:or att fira. he he, DILEMMA.
Oh well. Det blir fest! dans! poolparty! I CAN'T WAIT

men först ska jag göra allt som står på den där jävla listan.


Kommentarer
Postat av: Helena

...skor med klack.... ja bäst att du övar så det inte slutar för dig, som det slutade för Sophie på hennes student. En dos otur, en dos iver och troligen en dos alkohol, gjorde att hon ramlade när hon sprang ut från skolan och stukade foten kraftigt.

2010-02-28 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0