snö och eld

När jag sprang till bussen idag fick jag en snöflinga stor som en dvärgkanin i ögat.

Jag har hunnit lyssna på Hey Joe fem gånger
och mina läppar är så perfekt cerise-röda som nydroppat icke ännu kaogulerat blod
med en hint av rosa karamellfärg. Minns ni karamellfärg? Det smakar ingenting.
Mina läppar gör. Smakar Lacôme. 
och jag har svart rockabilly-backslick som Johnny Cash.
äh fan här har ni en riktig bild istället så slipper jag förklara.
En bild säger mer än. ni vet.



Jag ska hålla debatt i Svenska C
om huruvida muslimska kvinnor ska få bära slöja på sina arbetsplatser eller inte.
Tror jag kommer vinna. I AM ON FIRE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tyraelvira

vad VACKER du var idag kvinna

2010-02-16 @ 14:37:52
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0