Söndagsplektrum

Jag borde ha skrivit en Engelska C uppsats om boken Brave New World idag.
Är det någon som läst den så snälla kontakta mig. Jag behöver hjälp!

Istället sov jag oavbrutet till klockan 13.05,
for till Hässleholm och hämtade en svart gitarr med stålsträngar.
På vägen hem stod tåget stilla en halvtimme eftersom det var
"obehöriga människor" på spåret.
Min fantasi skapade visioner av självmords-sekter
och utveckningsstörda förståndshandikappade döva blinda gamlingar som gått vilse.
Men det blev inget blodskvätt på rutorna idag heller.
Tåget körde vidare utan massmord.

Jag ska klippa av mina långa feminina naglar på vänster hand
för det är så svårt att trycka ner strängarna annars.




Varför får jag inte på mig dina blåjeans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0