Bög eller kvinna, vem är mest utsatt? Vem är coolast? Vem slår straightkillar helst?

Anledningen till att lesbiskor är mindre utsatta än bögar ute,
är framför allt eftersom heterosexuella män har en jävligt förvrängd bild av det hela
och ser homosexuella kvinnor som sexobjekt (vilket är väldigt korkat),
eftersom homogirls oftast ger fan i män. Men att vara ett sexobjekt är ju bra,
med alla vidriga fördelar som det för med sig,
Medan homosexuella män blir bemötta helt annorlunda
och som något helt fel och äckligt. Hetero dudes säger att de är rädda,
men jag tror att äkta bögar är smartare än att ragga på straight killar.
Visst, hobbybögar gör det säkert bara för att provocera, men inget seriöst
så smickra inte er själva genom att tro att bögar vill ha er.

Porrindustrin är ett rent helvete som förvrängt, förstört och totalsabbat/rubbat synen
på all form av normalt, skönt sex och porrindustrin drivs ju som bekant av just
MÄN (era satans as), och därför är hela världen vinklad som så
att kvinnor betraktas som ointelligenta, ytliga sexobjekt
och män är maktfulla actionhjältar fyllda av allt som är coolt.


Sedan den eviga diskussionen om att alla kvinnor skulle vara bisexuella innerst inne
är så jävla patetisk och pantad att jag inte ens orkar argumentera emot det,
förrutom det tydliga faktumet att män då givetvis också skulle vara bisexuella
"innerst inne". JOHO det tror jag visst
för män har en tendens att eventuellt (antagligen) 
runka ihop vid pubertetens begynnelse
och ha hemliga sexfantasier om sina polare,
DET VET JAG för jag har hört faktabaserade berättelser om detta
och läst alldeles för många sex-frågespalter i diverse veckotidningar.

Själv vill jag inte stationera ut mig själv i en läggning,
det vore att begränsa mig själv och förmågan att hitta vackra människor att älska,
och vad är kärlek? var går gränsen till förälskelse? Vet inte.
Fast jag har bara haft pojkvänner, så jag antar att jag är hyfsat hetero,
men nästan allt är relativt.

Ville bara säga det,
so long suckers. käfta gärna emot, det finns gott om idioter där ute.
Tack för att ni inspirerar mig till att skriva kontroversiella texter som denna.



ps. 
Det här var min åsikt, med en liten nypa cynik,sarkasm och råa generella anklagelser,
och jag menade det jag skrev om att män är as, men kvinnor är också as,
hela mänskligheten är lika ond som bisexuell, "innerst inne".

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du har så rätt så!

2010-01-12 @ 17:04:38
URL: http://bubbelchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0