Ännu en natt i syndernas stad

Medelpad!
Två män ifrån Medelpad sade att jag var färgklicken i deras liv,
jag tänker på det med deras SJUUKA dialekt nu när jag skriver detta.
Skriiiver detta, äh ni fattar inte, men dom pratade så iallafall.
Den ena hade bara t-shirt och jeansjacka på sig i de minus 15 grader det var
klockan 03.15 utanför den lilla klubben i Hässleholm.
Han gillade den ljumna luften i Skåne.


Förfesten började lågt men flippade ut till att bli HEELT galen,
ville aldrig gå därifrån. I alla hörn och kanter skedde ett eget litet äventyr,
ett eget litet tokigt paradis. Till och med musiken var bra emellanåt!

Harrys var hyfsat kul som vanligt, blev lite uttråkad efter ett tag,
så jag och Janina hade vattenkrig. Kastade isbitar på folk, fast dom blev sura
och VAD ÄR DET MED KILLAR OCH LITE SPILL PÅ SKJORTAN??
råkade spilla lite cider på nån kille och han blev skitsur.
Det var väl inte hela världen liksom, med tanke på hur många klädslar jag förstört
med hjälp av min gamle väninna Fröken Rödvin.

Det var en rökigt snygg kväll. En fin blandning av gamla vänner, nya vänner,
potentiella vänner, bekanta och okända samt en hel del dumskallar.
Jag var en av dom.

HÄR ÄR BILDER MOTHERFUCKERS







Du vet att du fått nog när du vill ha mer.



ps. JAG SKA KASTRERA ASET SOM KLÄMDE MIG PÅ RUMPAN
duuuu äääär eeeeettt sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn, LÅT MIG VAAA!!!!! fattaaa

Kommentarer
Postat av: janina

killar e mesiga..ja gilla vårt vattenkrig...du skriver så roligt...leer..

2010-01-09 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0