Grisen gal i granens topp

Det var lite mysigt Tyra-surpriseparty med klassiker som SPOTIFY! och PYRAMIDEN!
det var trevligt, men vägen bredde ut sig för nya möjligheter
och gravid-thessan blev sugen på sushi, så vi transporterade oss.

Mannen vi var hos sedan hade ett akvarium,
och efter att ha hört om Hannas kaninmördar-incident
så bestämde dom sig för att döda en fisk. Håven åkte fram,
grabbgarvandet var ett faktum men Hanna skrek ett desperat NEEJ
så barmhärtigheten tog över, fisken skonades
men Hannas kanin är ännu död. RIP Ninis.


Jag vet inte hur det är i era kretser, men på något fascinerande vis
så blir det alltid dansbandsmusik runt tolvslaget med klassiker som
"Dagny" och "Inatt inatt (e de du e de jag)".
Efter den åttonde ölen börjar dessutom alla killar dansa så underligt närgånget och bögigt,
vilket ännu mer besvisar min teori om att alla killar är homo/bi "innerst inne".
De vågar bara inte visa det i nyktert tillstånd,
måste ju tänka på sin image.


Tyvärr glömde jag min kamera hos Bulan,
annars hade ni fått se VÄLDIGT roliga bilder på när Ted säger BÄÄ
och alla skriker BAFFALO BAFFALO BAFFALOOOO.
Jättekonstigt.


snipp snapp snut
så var denna saga slut


Kommentarer
Postat av: Arneolivia

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-14 @ 13:29:18
URL: http://arneolivia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0