Kvällsro

heter teet jag drack. det smakade mint.
ganska äckligt te, men godare än kaffe.

Spontant gjorde jag ganska många situps 
medan jag stirrade på siestaplanchen på min vägg, och lyssnade på the tough alliance.
Man vill ju vara attraktiv.

Idag har jag inte laddat ner varken beach boys eller gorillaz,
och verkligen inte via the pirate bay och utorrent.


Det var roligt när Janina, en otroligt bakis söndagmorgon, ställde mig frågan
"Hur är läget?"
och jag svarade Bra
och hon sade
"Nej men på riktigt?"
för det var ju inte bra, fattar väl vem som helst.
det är bara sånt man säger.


här är bilder på oss från olika tider här i livet



tre helt oredigerade bilder dessutom, för alla som klagar på att jag fixar för mycket.
bitte, de rien, you're welcome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0