sedan var det ju lördagen också

Jag dog. Jag jobbade.
Jag frös hela vägen hem
jag åt pankakor
jag träffade inte mitt livs kärlek
inte för jag bryr mig.

Josefine kom hit
vi målade en halv tavla
(har numera tre halvfärdiga tavlor)
kollade på Mary and Max för tredje gången
Se den förresten! Alla borde se den. Finare än allt. mer äkta än både du och jag



Sedan gjorde vi detta:


Det är Josefine om ni undrar, med en liten twist
jag somnade 02.18 och drömde att jag fick ett brev med inbjudan till Hogwarts,
men när jag kom dit så var det ett förintelseläger.


Kommentarer
Postat av: jossifine

jag är lika fin som du

2010-01-24 @ 15:08:11
Postat av: Pontus

1. Mary and max är skitbra!

2. josse är najs

3. HOGWARTS!!!

2010-01-24 @ 15:46:30
URL: http://pontusauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0