Siesta - Onsdagen i bilder

Inga band denna kväll - Lika bra att bli asnitad


En galet bra början på Siesta.


Fick tjejerna att blåsa upp 20 ballonger och knyta ihop till en lång orm,
som jag sprang runt med på campingen. Hälften försvann och resten sprack.



Jag blev av med 4 par brillor under Siesta. Två par söp jag bort,
Ett par obekanta brillor hittade jag i mitt tält för att sedan supa bort,
och det fjärde paret köpte jag för 50 kr för att sedan sälja för 40kr.
Vilken jävla affärskvinna jag är.


Jag älskar vin och människor i kvällssolen.


Bra simultanförmåga men bara två händer.


Pussar och sånt


Janina kom och hängde med sin corona.


Skymningen från campet.


Folk kom, slog sig ner och vinglade bort


Emilia. We go way back via internet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0