Bad news first

Jag vill så gärna till Roskildefestivalen just nu att tårarna vibrerar i strupen.
Det är en så jävla STARK och intensiv längtan och sorg
eftersom jag inte kommer att vara där. Tomhet, hopplöshet, besvikelse.
Djup suck.

Vädret är det absolut bästa Roskilde-vädret man kan tänka sig
och flera av banden är once in a lifetime-möjligheter att se.
MEN DET FINNS INGENTING JAG KAN GÖRA ÅT DET
SÅ DET ÄR LIKA BRA ATT SLUTA GRUBBLA
för det blir fan inte bättre av att deppa
har jag hört iallafall. snörvel snyft


Dessutom ser det ut som att jag har fått en förskräcklig hudsjukdom på mina ben
av alla myggbett sedan midsommarfestivalen.
Orkar inte ens räkna dom men det är väl några hundra,
och de flesta sitter på vänster lår och skinka av någon jävla anledning.
Jag skiter i att det kliar men det ser så jävla obehagligt och prickigt ut. Satans mygg

Nu är det slut på depp, dags för Good news!
Idag köpte jag ett par Acne jeans med en prislapp på 1299:-
men jag betalade endast 299:- för dom.
Vädret är så bra som jag bara kunnat drömma om hela håret
och jordgubbarna är lika goda denna sommar som jag minns dom


<
samt att kanal 9 visar Sweeney Todd ikväll och jag är ensam hemma <3

Kommentarer
Postat av: Pontus

åååh! hemmakväll med sweeney! :D

2010-06-29 @ 16:57:31
URL: http://bjornpals.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0