pardon, je suis idiothéque

Förlåt för att jag är så kass på att uppdatera
men det är så jävla mycket annat som måste göras just nu.
Det blir lite svårt att andas när jag tänker det
för när jag räknat upp alla måsten har jag redan glömt dom
och det enda jag vill är att ligga på rygg och titta upp i taket
utan att aktivera varken muskler eller hjärna.
Men det går inte.
ANSVAR! DICIPLIN! KARAKTÄR! SKÄRPNING!

Det är bara en dag kvar till deadline på diverse viktiga skolarbeten
men jag kan bara tänka på att det är tio dagar kvar till Siesta.
ahhhhhh
dagens ungdom

Kommentarer
Postat av: Personal Leadership

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-01-25 @ 15:58:15
URL: http://personal-leadership.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0