WhaleCastle i Lund, jag är kär

Under valborg i lund fick jag ett moment.
Ett helt naturligt och helt fantastiskt lyckorus, när jag satt på marken och blundade
med vinden i ansiktet, doften av öl, blött gräs och vattenpipa
Musik och prat från tusentals människor dansandes i mina trummhinnor.
Det var den odefinerbara känsla jag saknat hela vintern, 
orsaken till tomheten. Det där jag inte riktigt kunde sätta fingret på.
Nu pumpar blodet ut i alla kroppsdelar igen.

Fick dock ett konstigt jävla impuls-cp-ryck att dra hem till Hässleholm och festa,
vilket kan ha varit mitt värsta misstag hittils i år
för det var tre till fyra synonymer till ordet kasst.

Valborgsbilder kommer snart,
och även en liten AMAZING AWESOME FAWCKING FILM!
jaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Louisrebecka

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-11-28 @ 18:42:13
URL: http://louisrebecka.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0