En galen och galet rolig helg

Natten till fredag vred jag mig i en obehaglig nervositet inför kommande tenta.
När jag tog emot den där jävla bunten frågor kunde jag först inte skriva svaren
eftersom pennan darrade så mycket i min hand.
Det var första gången i mitt liv jag haft svårt för att skriva ett prov.

Detta jobbiga faktum hindrade mig dock INTE från att åka på tentaslask
med 50 blivande journalister i en korridor mitt i Kalmar. 
Uppföljt av en storartad utgång
varpå vi dansade på bord och bankade i tak till Håkan Hellström och
DU MÅSTE VA SJUK!!! SJUK SJUK SJUK
DU MÅSTE VA BLIND!!! BLIND BLIND BLIND

x3.



Så jag hade sett fram emot en lugn, skön hemmakväll igår.
MEN!!!
Hyresvärden ringer
betalar taxibuss
Allsång och dans i taxin
Kärleksförklaringar.
Förfest i Kalmar C
inkl. Whiskey
VIP-lounge på Bistro
5 helrör
Obegränsat drinkvirke
dans. berusning.
komplimanger
snack lala blabla
DANSGOLV
och eventuellt en puss från fel person.
Mer berusning.
Nattmat
buss hem
Någon stal en pumpa!
nattmat igen.
Dans i kollektivet till klockan 6 på morgonen.
Godnattpuss.


Total kostnad för denna kväll: 0 kr.


Fan alltså vad det är hårt att vara student...
kommer bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0