shallow shit

Dagarna genomsyras av pluggande, pendlande, umgänge och mat
till den grad att jag inte har tid eller ork att skriva bra och innehållsrika texter,
vilket resulterar i utfyllnad i form av en flummig kaskad bilder inkl. bildtext. 
Jävligt bloggigt.


Jag 15 år, i cam.



Rastlös egoist med dålig självinsikt & bekräftelsebehov




!!!!!




Bunnywith.




PS för nybörjare




Ettårspresent som tog lite tid att skissa ihop




En jävligt bra bild





Sommaren & Hösten 2009 = Jennyfest






Jennyfest med en twist




Hultsfred 08, sista gryningen.





Min hund som jag saknar.





Carl Bildt och dad. Dad är normal-lång.


Kommentarer
Postat av: mamman

Fina bilder <3

2010-09-28 @ 06:17:06
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=lVmmYMwFj1I&feature=player_embedded



här får du

2010-09-28 @ 22:08:53
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=lVmmYMwFj1I&feature=player_embedded



vet inte om den kom fram, men jag skrev här får du och det lät inte så snällt, jag menar mer att här får du för du uppskattar den nog. god natt.

2010-09-28 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0