såna där coola frågor ni vet

För att ett dåligt blogginlägg är bättre än inget blogginlägg alls!
Och för att ni bryr er så mycket.

Frågorna är hämtade från Janinas blogg.


Lovar du att vara ärlig? Nej
Du heter:  Melissa

Smeknamn: Melle sen mellanstadiet och Tiny sen universitetet. För att jag är liten.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Allt med Kent

Beroende av:
 Diverse

Vad tror folk om dig?:
 Att jag är en bekräftelsesökande liten fjant

Stämmer det?: Ja

Vad får du oftast komplimanger för?:
 Min kickass grymma personlighet

Hur imponerar man på dig? Bra musiksmak och tankar som når längre en röven räcker

Brukar du skratta för dig själv? 
 Nej

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vakna annars kommer jag upp och drar er i öronen" /Mamma
Var bor du? I Kalmar
Trivs du där? Sällan
Äger du några converse?
 Nej och har aldrig gjort.

Sprit, cider, vin eller öl?
 Vin

Brukar du bli för full?
 Nej, blir alltid lagom aspackad.

Är du allergisk mot något?
 Idioter
Antal timmar sömn inatt? Sex
Brukar du komma i tid? Nej
När blev du fotad senast? För en vecka sedan 
Hur känner du dig nu? Trött men pepp på att snart vinna alla i min familjs pengar i poker
Vad saknar du?  Min pojkvän Drazen
Är du blyg? Nej, aldrig
Är du nöjd med ditt liv?
Ja

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?  Marilyn Manson för att han sa FUCK IT och gick sin egen väg
Du samlar på? Roliga historier
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
 Mamma

När grät du senast?
 När Drazen lämnade mig på flygplatsen i Kroatien
Har du tandläkarskräck? Ja



Kommentarer
Postat av: janina

komsi komsi alla dina läsare ;)

2011-08-10 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0