fräsig webcam-session

Emellanåt upplever jag tillfällen då jag lagt ner lite extra tid på utseendet,
och när jag är färdig för en slutlig titt i spegeln så blir reaktionen typ:
HELLO-O-O BEAUTIFUL YOU SMEXY YOU!!! OH Lá lá Grrrrrr Lookin good F A B U L O U S
(varför på engelska, det vet jag inte men så är det)

Är det normalt?

Hur som helst inspirerade det mig
till att ha en sån där patetisk webcam-session med mig själv.








OBS! Grimas-bilden ska visa att jag har självdistans
(alla bloggerskor lägger upp en en grimasbild emellanåt och motiverar det med "jag bjuder på sig själv")

Fuck you-fingret däremot,
ska enbart demonstrera hur sjukt jävla cool jag är.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bör aldrig klippa av dina festivalband. Fy fan vad karaktär de ger dig, aldrig framgått riktigt lika tydligt som på den sista bilden.

2011-07-30 @ 18:15:55
Postat av: janinaa

Du e sååå snygg,, o ja vill sååå gärna ses i veckan

2011-07-31 @ 02:17:13
Postat av: frdaIdajaja

hahahahaha. alltså vänta...



-du är snygg

-du är rolig

-du har intressanta åsikter

-du målar FETTTTBRA

-du är ful

-jag kan inte sluta läsa din blogg



HAHA åh du har allt. aja. till min egentliga fråga. ÄR DET VÄRT ATT BO PÅ CAMPMÖRBY ETT TAG? innan man hittat annan lägenhet. ska nämligen göra det om 2 veckor. enligt din blogg verkade det rätt skoj alltså haha.???? /FRIDA ps. svara. ds.

2011-08-03 @ 14:23:01
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hej kollega! Tack du är rolig. Jag gillar dig.

Bo på camp mörby. Du kommer älska det och hata det. Bussturen till Kalmar och tillbaka är ett helvete och ibland mysig! Turen kan ta över en timme. Hoppas du inte är åksjuk. En gång spydde jag, men jag är ganska åksjuk. Camp Mörby är fantastiskt roligt med rätt människor. Rummen är mysiga. Men det är äckligt också. Mycket spindlar på hösten, och om folk inte diskar blir det jätteäckligt. Men roligt!



Det blir spontana fester hela tiden, och öland är så vackert på hösten. Jag gillade att bo på Mörby mer än Kalmar, förrutom den vidriga bussturen.



Hyresvärden Pär verkar rolig och cool i början, men han är egentligen mest flummig och lite oseriös. Bjöd ut alla boende flera gånger och bjöd på all dricka. Sedan var han borta några veckor i rad och det blev stopp i avloppen. Katastrof.



Ber om ursäkt för det långa svaret, som egentligen är: Ja! Bo på Camp Mörby fram till vintern. Sök ny lägenhet i Oktobor och flytta till Kalmar i Januari.



Bussturerna blir nämligen ännu mer överjävliga på vintern, och värmen på Camp Mörby fungerar inte som den ska. Dessutom är det lättare att hitta lägenhet i Kalmar i Januari.



HAVE IT! Ursäktar det långa svaret igen. Hoppas du pallade läsa allt annars är det inte hela världen.

2011-08-03 @ 16:12:37
URL: http://auskts.blogg.se/
Postat av: frida

hahaha jag är mycket nöjd med svaret. hade det blivit ett "ja" ahde jag inte varit nöjd!. men jag tycker det låter som en alldeles strålande idé att flytta därifrån till vintern! jag själv är också åksjuk så har köpt tabletter så man slipper spy. funkar dock ej om man åker baklänges ås jag får hoppas att det är framlänges-bussar. av någon konstig anledning gillar jag ändå att åka buss så det kanske är perfekt för mig till och med. försöker ju komma i form också så lite spya hit och dit är ju inte farligt.. hehe.men hur gör man när man åker buss då... Betalar man på bussen eller hur gör man?



/frida, aldrig bott utanför byn sin, källberg

2011-08-05 @ 17:29:28
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0