croatia now, blogg later

Jag har på en vecka gått från Sveriges bästa bloggerska (självutnämnd)
till världens sämsta (enligt generella antaganden).  
Och om möjligt blir jag snart ännu sämre.
Flyger nämligen till Kroatien på fredag natt för att idka älskog med min pojkvän
och upptäcka ett land jag aldrig sett förut.
Innan jag dör ska mina vyer vara vidgade 360 grader.

Kommer hem runt den 20e Juni, SEDAN ska jag blogga ordentligt igen!
Bilder och berättelser från Siesta och Kroatien 
samt smaskiga vredesutbrott kommer att utdelas då.
Ge inte upp hoppet under tiden. 


Kommentarer
Postat av: Saga

Väntar spänt på alla dina siesta bilder/historier. :) Såg dig väldigt snabbt där men hade ingen möjlighet att kiddnappa dig tyvärr :(

ps. du är snyggare i verklighet (och kortare).

2011-06-08 @ 17:58:30
Postat av: miixx

jag vet vad feminism står för, men skrev så för att slippa alla jävla kommentarer från sura & bittra killar om att man är feministhora. jag står för jämdställdhet och tycker inget illa om feminister. så menade inget illa alls :)

2011-06-08 @ 19:47:41
URL: http://miixx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0