Vill du underhålla en bloggare, ställ frågor

Anonym kommentar på mitt senaste inlägg:
Varför skulle du klippa dina festivalband egentligen?

Jo, jag sommarjobbar på ett hem där jag hjälper människor 
som har mer eller mindre allvarliga utvecklingsstörningar och funktionshinder.
Jag blev då ombedd att klippa av dom för
a) hygienens skull
b) det praktiska

Men jag löste det hela genom att
a) tejpa för banden innan jobbet och klippa av tejpen efter
eller
b) ha långärmad tröja och lång handske över armbanden när det behövs.

Så ligger det till.


Nu har jag en fråga till er:
Vill ni se mer kroatien-bilder eller räcker det att jag lägger upp alla på facebook?
För i så fall är det hög tid för min Siesta-resumé 2011!

Kommentarer
Postat av: DeaZ

siesta!

2011-06-22 @ 16:20:49
Postat av: Saga

SIESTA!!!

2011-06-22 @ 17:40:23
Postat av: .

Ifall det blir varmt med handskar / långärmad tröja går det ju alltid att ha ett brett läderarmband alternativt svettband över.



Hursom, tycker du kan lägga upp tiopoängarna från er i Kroatien och sedan ägna tid att ge oss ett härligt Siestakollage!

2011-06-23 @ 11:54:48
Postat av: Gurra

Jag vill se siesta bilder. För jag är kanske med på någon. Det vore roligt. Tycker jag. Hej då!

2011-06-25 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0