18 år




På min artonårsdag fick jag en vacker tårta med ett foto av mig prinatad på marsipan.








Sedan följde detta:


Tatuering och pirat-beteende.




Skaffade fet katt och egen lägenhet. Skoja bara. Det är någon annans feta katt och lägenhet.




Praktiserade på Radio AF och fick intervjua bland annat sångaren i Babian.



Fixade fräck frisyr och blev biten jävligt hårt i armen under en Mando Diao-konsert på Siesta




Var charmig i skolan och skrev arga lappar med glad illustration.



Blev blond/rosa, sedan rödhårig och tatuerade mig igen.




Målade några tavlor som jag gav bort.
Med mera.

Kommentarer
Postat av: Samlevnad

Samlevnad kollade just in Melissas blogg. Och vi var den 1000 besökaren!!! Det stod så i reklamen.

Två reflektioner:

1. 1000 läsare är inte jättemånga

2. Samlevnad är lyckligt lottade

2011-11-05 @ 11:06:30
URL: http://samlevnad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0