Jag har varit i en gruva efter ett hjärta av guld

Min granne spelar Heart of Gold precis lagom högt för att det ska låta dovt in till mig.

Jag duschade nyligen jättelänge. Sedan smorde jag in hela mig med kokosnöt-lotion
och nu sitter jag med blött hår i min badrock och doftar ljuvligt.
Eller kanske är det en morgonrock. Jag har aldrig förstått skillnaden.
Men jag gillar flera typer av rock.

Tre saker om mig:
1. Jag äter kiwi med skalet på
2. Jag äger en fantastiskt stor mängd smink. Exempelvis 16 läppstift och lätt över 100 ögonskuggor.
3. Jag är inte särskilt förtjust i öl


Heart of Gold är en väldigt fin låt. Jag tror jag älskar den.
Här är ett foto på mig och min kompis Josefine när vi var 10 år. Fast jag har känt henne längre.
Jag tror jag älskar henne också. Här är hennes blogg: Josefines tokiga blogg



Puss och Kram. Fast man pussas ju aldrig nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Så söta ni är :)

2011-10-23 @ 18:01:49
URL: http://theoneandonlydannedj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0