Måste alla inlägg ha en värdig rubrik?

I skrivande stund är jag lika trött som full men dubbelt så glad.
Och jag är väldigt, väldigt glad.

Slet precis av mig strumpbyxorna, vilket är ett plagg jag anser vara satans påfund.
Benen ser väldigt slanka ut i dem, precis som med klackskor.
Men fy fan vad obekväma de är. Precis som klackskor.

Jag är ändå glad. Har fått många slängkyssar och pratat om bra saker.
Dansat på olika bord till olika låtar och druckit olika alkoholhaltiga drycker.
Man skulle kunna säga att jag är full. I skrivande stund.

Känslan för att skriva sitter kvar i hjärtat, och hjärtat sitter kvar i fyllan
så jag är fullt benägen till att skriva några förmedlande rader på min blogg
innan jag går tvärs över gatan för att beställa en stor fet pommes
med någon underbart stinkande sås.

Sedan ska jag njuta av mitt tillstånd och drömma tunga drömmar om ingenting.
Det är skönt att vara vid liv. 

Detta är jag i skrivande stund.




Lite oskarp. Precis som jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0