Mitt naturliga hår! På huvudet

Vad är din naturliga hårfärg? Frågar alla alltid alla.
Och alltid är svaret råttbrunt, eller cendré som vissa väljer att kalla det.

Efter att ha färgat håret varannan månad i sex år
och lyckats bära upp allt ifrån vitt hår med rosa slingor till korpsvart hår,
hade jag nästan glömt vilken min natuuuurliga hårfärg är. 
Nu har jag inte klippt eller färgat håret på tio månader och här resultatet,
eftersom ni bryr er så jävla mycket.
And yeah, my hair is naturally curly maddafakkas!




Min naturliga hårfärg i armhålorna är dock några nyanser mörkare,
men det är aldrig någon som frågar om det.


Läppstiftet jag använder är min favorit. Den är färgstark, luktar gott och återfuktar läpparna.
Estée Lauders Pure Color 88 Rubellite var namnet. Lasting Shimmer står det på etiketten.
Jag fick 1 000 kronor av Estée Lauder för att skriva detta.
Skoja bara. Jag är ingen blogghora.


Här är en låt som passar perfekt till detta inlägg.
HAIR heter den och kommer från musikalen HAIR. Hör den! Se den!

Klicka hair!


Peace!









Kommentarer
Postat av: helena

mycket vackert melissa! lockigt hår är grejen

2011-10-03 @ 17:02:44
URL: http://manbeater.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0