14 foton jag gillar + ett filmklipp från New York City = detta inlägg


Min vän Ronja och jag i USA för två månader sedan.



Till vänster: En läskig stig i Kroatien som jag och Drazen gick vilse på.
Till höger: En förbluffande vacker plats i Kroatien som vi badade på.



En söt liten pojke styr reggaemusiken åt ett par äkta reggae-personer för ganska länge sedan.



Jag och min älskling i Zadar.



Jag och min älskling i Zadar + folk som tittar på oss.




Jag sminkar mig på festival.



Till vänster: Min mamma cool på Manhattan.
Till höger: Min mamma stövelkastaren. Rosa stövel halvvägs ur bild till vänster.




Jag på Times Square.



Dad och jag en molnig dag i somras.



Till vänster: Jag och kompis i NYC
Till höger: Farfar, gammelfarfar och jag.



Min familj ensamma i en tunnelbanevagn på väg till Coney Island.


Och här är jag på en båt i NYC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0