Stora Tuttar

Sedan början på högstadiet har jag fyllt en C-kupa.
Denna kupa har växlat mellan C och D efter att jag växlat mellan 50 och 55 kg.
Jag är inte tjock så mina tuttar är något oproportionerliga till min övriga kropp.
Detta har jag lyckats dölja hyfsat (tror jag) med hjälp av bra BH och rätt passform på kläder.
Samt en väldigt dålig hållning som får min byst att smälta in med resten av kroppen.
Dagligen måste jag kamouflera volymen på mina bröst.
Jag vill ju inte att folk ska stirra.
Vilket de annars gör.
Tro mig.  

Faktum är att min relativt stora byst leder till en del komplikationer i vardagslivet (och övrigt liv).
Idag hittade jag en blogg som gav mig ett roligt perspektiv på bröst-"problemet".
Den heter http://bustygirlcomics.com/ och är helt underbar.








Det värsta är BH-banden från helvetet. Det gör så himla ont efter en hel dag. Jag plågas.
Tänk er ett par smala band som SKÄR in i huden eftersom de håller några kilon uppe,
timme efter timme. Varenda rörelse får dem att skära djupare in i axelpartiet.
DET ÄR INGEN DANS PÅ ROSOR ATT HA STORA TUTTAR!
Mysigheten överväger dock.
Så, nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0