Årets rubrik 2012

Var hälsad medborgare! 

Det mest aktuella i mitt liv är att jag jobbar i Hässleholm hela dagarna
och väntar på att Big Brother ska börja hela kvällarna. 
Jag älskar Big Brother. Nästa år ska jag vara ännu mer extrem i min ansökan
så kanske jag kommer med. Tredje gången gillt!

Där lurades jag. Jag har aldrig sökt till Big Brother.
Men det stämmer att jag finner fenomenet underhållande att betrakta.

...

Vet ni vad detta är?





Inte jag heller men här kommer en till.




Vem gillar ni mest i Big Brother 2012?
Jag tycker Tenny är rolig. Annars ingen av killarna ännu.
Av tjejerna gillar jag Petronella för hon är vegan,
Hanna W för hon är störd i huvet
och den korta Hanna R för att hon är vettig och cool.

Jag ogillar mest Jessica och Marcel.




Kommentarer
Postat av: janina

nuuu fattar jag inte

2012-02-22 @ 00:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0