Björnar

I födelsedagspresent önskar jag mig Den Svenska Björnstammens nya skiva
"Ett fel närmare rätt".

Skivan kan jag både ladda ner som mp3 olagligt och lyssna på gratis genom Spotify
men det är en så fantastisk skiva
att jag vill ha den på riktigt.
Den är värd det!
Björnarna är värda det!


Den Svenska Björnstammen är så ogreppbart förtjusande.
Som svensk massage efter fyra ljusår med fabriksjobb.

JAG ÄLSKAR DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN




I LOVE YOU SVENSKA BJÖRNSTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni är häftigast

mvh Melissa

detta är jag





Detta är också jag





detta är en tvättbjörn





detta är en australiensk björnstam




detta är en svensk björn





detta är Den Svenska Björnstammen




detta är Den svenska Björn




detta är en svensk Björn-stamm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0