lite asskicking




Idag rakade jag benen för första gången på två månader. Igen. 
Det blir sporadiskt när min respektive är till sjöss. Finner liksom ingen mening med sexighet.

Det såg ut som om någon slaktat en igelkott i badkaret.
Jag har italienska rötter från min far, kan vara där hårigheten kommer ifrån.
Det kan även vara evolutionen som vänt tillbaka åt apans håll.
Jag är en hårig kvinna. Hur ska någon någonsin kunna älska mig?
Skämt åsido. Många älskar mig.
Och många kvinnor är håriga. Så funkar livet. Big deal. NOT


Förövrigt är jag väldigt arg och ledsen över att jag missar Hultsfredsfestivalen i år.
Samma år som de levererar bäst band sedan mitt första år på Hultan, 2008.
Och såklart är "alla" mina vänner där.
Hoppas verkligen körkortet är värt det.
Gnäll gnäll självömkan tyck synd om mig gnäll klag osv.



Dagens positiva: Det är ljust ute hela tiden! Det är bra. Jag gillar att se och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0