Se mig i ögonen när vi talar

Jag föll nyligen i koma efter att ha samtalat med idioti personifierad.
Detta i form av en man vars retorik bestod av att peka med hela handen
och vända bort ansiktet när jag talade. När jag höjde rösten anklagade han mig för att vara hysterisk.

I diskussionen använde han sig av argument som
"Bögar är bara ute efter PR. För 200 år sen fanns det fan inga bögar"
och
"Men hallå lilla du, tjejer har massor av fördelar! Ni kan ju bara gå ut på krogen i nåt slampigt
så blir ni bjudna på drinkar och får uppmärksamhet. DET är fan orättvist om något!"

Hans efterblivna argument störde mig dock inte nämnvärt.
Det som fick mig att höja rösten var hans brist på respekt mot mig.
Jag är nämligen trött på män som inte kollar mig i ögonen när jag pratar med dem.
Varannan man jag pratar med fäster blicken förbi eller bort från mig när vi pratar.
Vad fan är det för absurd härskarteknik? Försöker de psyka mig?
Är de extremt blyga, sjukt respektlösa eller bara autistiska?
Är det MIG det är fel på? Jag tuggar ju tuggummi så det är inte andedräkten.
Skelar jag utan att veta om det?

VARFÖR VILL MÄN INTE KOLLA MIG I ÖGONEN NÄR VI PRATAR???
Kan någon svara på det?






Ps.
Jag har aldrig det här problemet med kvinnor

Kommentarer
Postat av: André

Händer ibland att när jag tänker på det faktum att jag kollar någon i ögonen så kan jag inte fortsätta... weird i know. tänker alldeles för mycket

2012-03-13 @ 11:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0