Felix recenserar

Har ni kommit på meningen med livet eller äpplen än?
Annars är det helt okej. Jag är säker på att du kan ha ett lyckligt liv
utan att veta meningen med varken livet eller äpplen.



Här är någonting roligt som ett par kids från min hemtrakt Tyringe producerat.



Personlig kommentar: Detta är Tyringes stolthet. Efter mig och min lillebror då.


Jag vet vad ni tänker. 29 minuter?! OH HELL NO!!! 
Då undrar jag;
Vad har du för dig nu, som är så jävla mycket viktigare än en skitlång, asrolig filmrecension? 
Lägg upp några kakor eller grönsaksstavar på en assiett
och chilla dig igenom denna charmiga underhållning.  
Det är ju inte direkt så att du kommer att ångra dig efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0