koncentration

När föreläsarna så generöst skänker mig massvis med ny kunskap
har jag tyvärr lätt att tappa koncentrationen efter ett tag.
Jag börjar analysera föreläsarens outfit, dialekt, blick 
och ibland till och med konturen av dennes genitalier utanpå klädseln. 
Det är olämpligt.

För att undvika sånt ritar jag under föreläsningarna.
Det hjälper mig att lyssna på det som sägs, utan att bli uttråkad och därmed ofokuserad. 
Jag lyssnar trots allt med öronen. 
Om jag lyssnar med ögonen har jag nog fått i mig lustiga svampar.





Sammanbitna och skelögda kvinnor är väl lite min grej då. 

Tycker förövrigt att manga-stilen är skitful och korkad.  
Det är en kontroversiell parantes. 
Säkert finns det folk som tycker att jag är skitful och korkad.
Det betyder inte att det stämmer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0