Lite uppdatering

Hej kära medborgare.
Ber om ursäkt för den plötsliga bloggpausen.
Jag har varit upptagen med att skriva hemtenta, plugga körkort, måla en tavla, 
träna afrikansk dans, umgås, äta, dricka och kolla på film.
Jag har sett Good Will Hunting och How to Train Your Dragon. De är båda väldigt bra.

Imorgon kommer min lillabror Timmy hit från Skåne och besöker mig över helgen.
Jag underhåller inte honom bäst genom att blogga.

Under tiden kan ni fundera över meningen med livet eller äpplen.
Jag skulle rekommendera äpplen. Det är lättare.
På återseende kära medborgare.



Kommentarer
Postat av: Realist

Check out Trainspotting with Ewan Mcgregor

2012-05-11 @ 11:41:14
Postat av: Melissa

Sett den, älskar den :)

2012-05-15 @ 20:37:44
URL: http://ausikts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0